luni, 12 ianuarie 2009

Women & children

Am citit un articol intr-un almanah despre disparitia cromozomului Y si am savurat scenariul descris de autoare sub forma unei posibile disparitii a barbatului de pe rotocolul pamintului. Nu la multa vreme, am vazut un film numa` cu muieri. O gramada de bunaciuni laolalta, fara picior de barbat. Nici macar piciorul dintre picioare. Aci am fost vulgar…cred. Iertaciune!
Apoi, nu stiu cum de m-o luat pe spinare fiorul dramei. Daca intr-adevar, intr-o buna zi bicisnicia se intimpla? Putin probabil, da` totusi, cum ar fi lumea fara barbati? Asa betivani cum is ei si mereu preocupati de suruburi si fotbalisti… Nu cred sa fie careva tulburat la culme, ca am sedea in lut cu trupul si sufleteste bintuind printre vamile vazduhului, asa ca nu gasesc pricina de tulburare. Totusi, mi-o sarit in minte gindul ca ne-o crosetam cu mina noastra. In cite balarii de filme se intimpla cite-o catastrofa, la salvat sar primii femeile si copiii. Nu zic ca e un lucru rau, nu-l dezaprob, ma intreb doar…de ce? Si daca avem parte de surpri` catastrofice in mod constant si ramin la vedere doar femeile si copiii, mi se pare logic ca barbatii sa dispara la un moment dat. Realizez ca dintre copii ar putea rasari intr-o buna zi niste barbati, da` la rindul lor in pragul bicisniciei, s-ar sacrifica pentru femei si copii.
Dincolo de mintea mea odihnita si de posibilitatile scazute ale unui scenariu asemanator, nu-mi astimpar linistea gindindu-ma la bancile de sperma. Bag mina in foc pina la cot ca is parte dintr-o indelung tesuta teorie a conspiratiei, care asigura si dupa disparitia barbatului viata sub soare.

3 comentarii:

  1. Cu mana pe inima sau cu mana pe ****?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai,Doamne, intr-adevar ce bicisnicie s-ar putea intampla!! Eu zic sa va iubim si sa va pretuim cat putem acuma,asa betivani cum sunteti, ca mai incolo nu se stie..Doamne fereste-ne!

    RăspundețiȘtergere