miercuri, 22 septembrie 2010

Cine-i fatat in ianuarie...

Care o mai fost la o onomastica, la o nunta, botez, parastas, cu siguranta in playlistu` petrecerii o gasit piese care i-o facut gura punga si i-o invinetit coaiele. Piese pe care bunicii nostri isi explorau parul pubian proaspat rasarit si pe care pruncii nostri isi vor pierde fecioria anusului. Una din piesele astea ii Cine-i nascut in ianuarie… Cind m-o intrebat un priten, ma, asta in ce categorie o incadram? Ca nu-i nici manea, nici populara… m-o blocat. Nu stiam unde s-o asez. Asa ca i-am spus, asta-i muzica de belit pula.

Poate nu am auzit io bucata muzicala indeajuns de des si din pricina asta ultimele strofe mi-o trezit interesul. Dupa duzina lunilor cu ridicatul, golitul paharului si asezatul la loc, urmeaza adevaratul smen: cine-i nascut la 7 luni… cine si-o inselat nevasta… Oare la faza asta exista betivani care sa-si fi pierdut cumpatul si bruma de ratiune si sa se fi ridicat in picioare? Tare i-as vedea la confruntarea cu muierile (eventual mai curve decit ei, insa mai cu picioarele pe pamint).

Lasind la o parte slagarele de facut gura punga si invinetit bilele, trec la alta categorie petrecareata de decalotat penisul. Fredonatul melodiilor in timpul dansului, rascoala in aparatul meu digestiv bucatele si le indreapta spre cavitatea bucala. Ai, sa-mi fut una, cite cuvinte am folosit ca sa zic imi vine sa borasc. Ok, toti avem cite un cintecel, sau mai multe care ne inmoaie sufletul si ne misca genunchii spre dans, dar in buricul tirgului, in plina lume, vederea chipurilor strabatute de fiorul amintirii deflorarii in clarobscurul scarii blocului ma indispune. Du-te, fa si baga-te intr-o trupa de lalaitori, sau fa-ti placerea la karaoke, dar nu-mi intina privelistea cind mi-e lumea mai draga.

Cu privirea pierduta, crestetul lasat moale pe umarul partenerului si buzele murmurind versurile nule si repetitive, fredonatoarele de ocazie is transpuse intr-un univers paralel, adica fara nici un punct comun cu lumea asta rea in care-si schioapata existenta. Universul in care nu o trebuit sa suga pula ca s-ajunga in bratele cuiva, universul in care is recunoscute de departe pentru inteligenta lor exceptionala, pentru unicitatea frumusetii lor si pentru caldura pe care o emana largind astfel gaozul din stratul de ozon.

Vai, ce piatra de pe inima mi-am luat insirind paragraful de mai sus. Sa nu-mi spuna nimeni ca exista si exceptii. Nu ma intereseaza. Alea pe care le-am asternut io aci is asa cum am zis. Pe celelalte sa le batjocoreasca altii.

3 comentarii: