sâmbătă, 27 noiembrie 2010

Mulsul la chiuvetă

Cu siguranţă nu-s primul şi nici singurul bărbat care stoarce lămîia în chiuvetă. Nu am schimbat lumea şi nici nu mă joc cu fantezia asta, însă dacă tot sîntem mai mulţi la aparat, m-o trecut un junghi prin gîndire şi m-am întrebat de ce să te mulgi în chiuvetă mai degrabă decît în budă? Mai jos aveţi argumentele mele.

În primul rînd e mai lejer să scoţi furtunul la chiuvetă întrucît e la înălţimea lui. Dacă buda este poziţionata la zeci de cm de utilaj(în funcţie de dotarea fiecăruia), chiuveta rămîne recipientul cel mai la îndemînă. Chiar dacă ai supt cîteva beri, sau duşti de pălincă, pula atîrnîndă în chiuvetă nu ratează ţinta. E destul să-ţi odihnesti bijuteriile pe marginea vasului şi să dai comanda empty recycle bin. La budă, dacă ai ceva la bord, mai ratezi targetul, mai stropeşti coşul de rufe, faianţa şi-ţi cauţi de lucru degeaba pe cînd eşti treaz. Asta pe lîngă faptul că bilele îţi atîrnă obositor şi mai depui efort în plus pentru a le susţine.

Alt motiv pentru care prefer să scald motanul la înălţime e spiritul de explorator. Fară nici un dubiu, pula este extensia simţului tactil. Nu zic că palma sau degetele nu-ţi pot furniza destulă informaţie, însă pula este băgăreaţă din fire. Şi dacă tot o îndemnăm la cercetat, zic să-i oferim şi condiţii de lucru.

Dincolo de comoditate şi spiritul de aventură, direcţionarea jetului în chiuvetă e mai ieftin. Un bazin de WC are către 5 litri. La fiecare pişare dacă tragi apa, consumi aceşti 5 litri. O mulgere normală se gată în cîteva zeci de secunde(depinde şi de consumul anterior) timp în care prin robinet nu au cum curge aceşti 5 litri. Dezvoltînd oleacă ideea, nu ştiu cum să fac să mă şi cac în chiuvetă ca să nu trebuiască să folosesc nici hîrtie igienică. Dar asta ramîne s-o scornească cineva mai breaz ca mine.

Pe lîngă toate astea mai e şi satisfacţia de a face în ciudă nevestei/prietenei etc. Io de privilegiul ăsta nu mai am parte. De cînd mă tot mulg lîngă robinet, s-a obişnuit cu ideea. Dau într-o zi să mă picur, însă la baie era dînsa. Se autocerceta în oglinda care atîrnă deasupra chiuvetei. Ok, doar nu era să mă piş pe mine. Aveam de ales între budă şi maşina de spălat. Scot tîlharul şi încerc la budă, însă din pricina berilor supte şi a dimensiunii reduse, am dat cîţiva stropi pe lîngă. Buhă, zice muierea, de ce nu zici că vrei la chiuvetă, mai bine stropeşti prin toată baia?

4 comentarii:

  1. Idee cu o bază de cercetare stabilă, însă eu nu am găsit margini de chiuvete care să nu fie reci bocnă, deci nu știu cât de mare comfortul pentru bile.

    RăspundețiȘtergere
  2. @femeiadeservici:am asudat pina l-am scornit.
    @Copac spunea:asta e unul din baiuri. Am evitat sa-l aduc la cunostinta ca sa nu dezamagesc incepatorii. Dar cu timpul raceala trece si scrotul se obisnuieste.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pt amatori propun chiuvete tapitzate pe margini cu puf de pinguin sau cu blanitza de veveritza pt a nu se raci cinstitele bile...iar varianta low, pt cei care nu-si permit pinguinu sau veveritzoiu, sa-si puna niste hartie igienica sub oo in momentul download-ului...spor

    RăspundețiȘtergere