sâmbătă, 1 iunie 2013

Despre una, alta... mai ales alta

Vin aseară de la lucru şi mă aştern pe net. Burlac, linişte, pace şi bere. Dau un click, dau un dublu-click şi ajung aci. Văd că luna mai este decretată de nu ştiu ce deşteptăţone luna internaţională a masturbării. Bun, zic io şi dau să merg mai departe. Hopa, e 31 mai, adică ultima zi în care trasul mîţului de coadă e prăznuire şi nu act de amor solitar. Şi cum io ţin la datini şi obiceiuri, înşfac mînzu’ de căpăstru, nu cumva să treacă de miezul nopţii şi să dau buzna în ziua copilului cu sloboz în palmă. Mai un click, mai un double or nothing cu mouse-u’ să-mi stimulez pohta ce-am pohtit şi dau astfel de un clip cu swingerşi americani care mi-o adus aminte de tinereţe şi de nişte poveşti împărtăşite cu un frătiuc, adică un prieten care mi-e ca un frate, atît că nu o ieşit din mama.
Povesteam demult cu frătiuc despre pizdă. Implicit şi despre copulaţie. Înafară de varianta cu taxă, unde e cel mai uşor să scalzi tîlharu` în rîu şi s-aşterni un zîmbet pe chip? Io mă gîndeam la suporteriţele înrăite care merg în pelerinaj cu echipa peste munţi şi văi. Dacă tot nu au stare şi se învîrt într-un ambient majoritar masculin, înseamna că umblă după ceva. Şi cum meciul ţine doar 1 ceas jumate, iar deplasarea cîte o zi-două, restul timpului îl investesc constructiv în alte activităţi (re)creative.
Prietenu` cu care povesteam o zis că asta îi pierdere de vreme, dacă tot vrei să pîngăreşti ceva, mai bine să mergi la sigur decît să bîjbîi pe stadioane. Varianta cea mai sigură, zicea el, îi swinger clubu`. Aci la noi, nu prea sînt încă stabilimente respectabile în această privinţă, însa dincolo n-ai loc de ele. Nu ştiu cum, da` parcă tot ce-i bun şi breaz pentru cine nu poate ajunge la ce-şi doreste, îi mereu dincolo. Fie că-i vorba de occident, orient, sau orice altă directie din roza vînturilor. Oricum, Austria îi miezul, cu siguranţă, în ceea ce priveşte swingeru`, aşa că acolo îi de mers şi de văzut cum stă treaba. Io, deşi am fost doar în trecere prin Austria, am început să prind interes.
M-o lămurit fecioru`. Cluburile astea îs un fel de Rai pe pămînt. Cel puţin. Marci o sumă ca să-i treci pragul, dar dacă ai muiere pe care vrei s-o pîngărească alţii, o bagi la înaintare şi plăteşti mai puţin, faci un ciubuc. Dacă eşti lăbar, cum eram noi, nu-i bai. Marci mai gros şi oricum bagi tîlharu` în ceva. Ceva-ul ăsta o început să mă preocupe, deoarece dacă vreau să introduc mădularul într-un stup de albine sau într-o gaură de şarpe, pot s-o fac şi gratis, ideea îi sa fie ceva mai umed şi mai cald şi aici nu mă refer la oala cu ciorbă. M-o liniştit frătiucu` zicînd că treaba îi sigură şi la cluburile astea vin numa` femei adevarate, doftoriţe, avocate etc. Deja aveam complexe de inferioritate. Dacă-mi cer ăştia la intrare ceva diplomă, atestat, CV peste taxă, ce mă fac? Oricum, şmecheria îi că pe lîngă atîta căcălău de pizda educata care abia asteaptă luzării s-o pătrundă, la swinger, în taxa de intrare, ai asigurată şi masa. Dupa ce ai marcat banu`, mînci şi bei pînă calci pragul pragul indigestiei. Cînd o zis asta, prietenu` meu părea mai entuziasmat de hrană decît de pizdă. Si aci am început să dubitez despre lăcaşurile astea de binefacere.
Ok, cu siguranţă există muieri disperate, chiar şi învaţate care să rîvneascî la pulă. Da` cine kkt îţi dă să mănînci şi să bei pîna crapi pe cîţiva bani străini? Poate în Austria, unde oamenii nu or fi ieşind din casă flămînzi, pot ţine pe picioare un astfel de club, da` la noi, cred ca de aia nu avem swingeruri adevarate(cu mîncare şi băutura la discreţie). S-ar duce lumea ca la cantina săracilor şi toate MILFurile cu diplomă s-ar zgîrma singure în gaurică, deoarece barbaţii ar băga la intestin şaorme, grătare şi bere şi s-ar holba pe DigiSport bucuroşi că o scăpat de gurile spurcate ale nevestelor.
Păcat… nici macar de un futai la grămadă cu bucate alese nu sîntem în stare. Parcă totuşi cu microbistele e mai uşor… sau dacă nici aşa, rămîne luna mai pentru cei cu îndemînă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu