luni, 27 aprilie 2009

Ca mustele la c...t

Cind fabulatorii virtuali, a.k.a. bloghistii trec prin crize de inspiratie si nu posteaza besini de pe iutub cu comentarii de genul ia vedeti ce-ascult io cind ma screm pe buda, sau jocuri pentru retardati precum leapsa(oare cine pula mea o fi interesat cind unul cu cosuri pe buci si matreata in sprincene s-o cicat imprastiat pentru prima data si daca asta ii o afirmatie adevarata sau falsa?), mai repede sau mai incolo, ajung sa se joace de-a introspectia. De ce mi-am facut blog, pentru cine scriu, de ce scriu ca curu`?

Pentru mine ii clar ca cine si-o facut blog, l-o atirnat pe net ca sa fie citit de lume, adica de altii, ca daca-l facea doar pentru sine, putea sa scrie in jurnal cu creionu` chimic, sau sa-si faca insemnari personale fara legatura la retea. Asa ca de cite ori citesc pe la cite un bezmetic scriu in primul rind pentru mine, imi vine sa-i fut o unealta agricola contondenta in cavitatea bucala.

Citiva isi dau arama pe obraz si cu aroganta se falesc ca-s mari bloghisti si o luat-o inaintea turmei doar pentru ca niste aiuriti le-o recomandat avortonul pseudo-intelectual citorva prieteni. Asta ii ca si cum Laura Andresan s-ar lauda ca lumea se uita mai cu drag cum se joaca ea la ceva chef penal cu sarpele intre tite pe linga piscina inconjurata de luminari, de zici ca-i parastas, decit la un interviu cu Liiceanu. Ce-i drept pe Liiceanu nimeni nu-l cheama la chefuri sa-i vada titele, deci macar o umbra de complex de inferioritate ar putea avea.

Rinind printre amintiri, mai dau peste alta categorie de bloghisti, aia care is undeva nici cu pula-n pizda, nici cu sufletu` in Rai si viseaza sa atinga culmi blogosferice ametindu-se reciproc ca trimbitele biruintei lor nu au sunat inca. Astia-s un fel de chibiti pe linga aia aroganti, sau cel putin mai bine vazuti la clasamente. Comenteaza in fiecare zi, ba de mai multe ori la aceeasi postare, mai furiseaza pe blogu` aluia mai bazat cite-un link la blogu` lor cu pula mica, scuzindu-se ca nu vor sa-si faca reclama tocmai ei care-s fidelii lachei, da` le-a scapat din funie advertaisingu`.

Nu-i pot uita pe mizantropii blogosferici, aia de par sa se detaseze de proiectia lor virtuala prin articole batoase si raceala fata de lingusitorii personali. Oameni buni, daca scrieti aproape zilnic, daca ati achizionat domeniu si va inscrieti la concursuri, nu-i la mintea cocosului ca urmariti ratingu`?

Pina la urma, oarecum, toti tragem ca mustele la cicat cu o foame de lup. Si oricit i-am zice Nutella, se simte miros de excremente din coltul gurii.

4 comentarii:

  1. De ce nu puteti scrie căcat? e siplu, înlocuieşti punctele cu ăca.
    Eu am explicat de ce scriu pentru mine şi nu pentru cititori şi chiar aşa este din punctul meu de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma mir de ce nu scrii "cacat" atata timp cat restul postului este presarat cu alte cuvinte mult mai vulgare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am scris cicat, cacat, sau kkt pt ca nadajduiam sa apara postarea pe blogoree si ma gindeam sa nu fie oarecare indemnat sa ii puna stavila din pricina titlului prea explicit. Apoi c..t aduce aminte de Cocosila si Moromete si frumusetea discutiilor lor. Nu in ultimul rind, vulgaritatea unor cuvinte ii doar un punct de vedere. Is diferite feluri de a denumi genitalele, activitatea lor sau tot ce este legat de orbita "asa-zis" vulgarului. Pula ii vulgar, penis ii savant. Cum de?!
    Dincolo de toate, miezul postarii mele nu era daca cicat se poate exprima in 5 feluri, ci atitudinea unor persoane "la blogat". O bagat cineva de seama asta? Sau "am scris degeaba"?

    RăspundețiȘtergere
  4. mare lucru crionul chimic... nu prea am mai vazut in comert, dar as cumpara vreo cateva, sa le gasesc!

    RăspundețiȘtergere