duminică, 3 mai 2009

Secretul pierderii de vreme

Balarind printre niste titluri ba de filme, ba de carti, am ajuns la convingerea ca acolo unde autorul se screme sa imprime mai mult miez si interes, se ascunde cufureala cea mai puturoasa. Cel putin asa-mi miros mie cartile de pseudo-psihologie a gindirii pozitive si a preaslavitei increderi intru sine.
La fel am peceput si The secret, care-i un film facut cu 5 oameni ce povestesc kkt si ale caror povesti is alternate cu un soi de colaje ca in revistele de pocaiti. Alea cu familii americane zimbarete si animale salbatice care pasc linga miei si iezi prin cimpii-nverzite-n Photoshop. Filmu` zice ca secretul reusitei in viata ii legea atractiei. Tu te gindesti cu sirguinta la ceva si Universul, datorita acestei legi, iti implineste pofta. Adica Universu` ii un fel de Jiji care daca ti-au luat apele casa si grajdul, el ti le aduce inapoi numa` sa-ti doresti cu adevarat asta. Nu exista limita in ceea ce-i putem cere Universului: bani, succese profesionale, obiecte de uz casnic, pizda cacalau, tot ce ii trece omului prin cap si prin alte organe. Mai mult! Oricine care in viata o realizat ceva, o realizat pentru ca Universu` i-o stat alaturi si o jucat dupa cum cel cu nevoia i-o cintat.
Bagati de seama insa, nu cumva sa-i vina cuiva in minte ginduri negative, ca s-o supt pe sine insusi. Adica am datorii, cum scap de ele? nu aduce bani, aduce alte datorii. Nu vreu s-am pula mica, nu face altceva decit sa micsoreze dimensiunile pulii pe zi ce trece. Universu` absoarbe milimetri pulii tale pina cind aceasta dispare in neant si probabil i se adauga celui care in dorintele lui i-a cerut explicit Universului o pula de negru. Totul trebe expus in termeni pozitivi, pentru ca Universu` ii greu de cap si altfel nu pricepe. Astfel, daca un serial killer rivneste la victime fara numar, Universu` o sa-i faca pe plac si o sa-i aduca in prag siruri de buimaci gata sa cada sub satirul lui. Cu greu am reusit sa duc filmu` la capat si asta in citeva reprize ca mai mult de 20 de minute nu rezistam dinaintea secretului covirsitor al legii atractiei. Oricum la realizarea lui au asudat numai oameni de seama. Am dat peste 3-4 filozofi de pravalie, dinaintea carora scolile eline de intelepciune si haita ginditorilor teutoni ar fi fost complexati, o consultanta feng-shui, o adunatura de autori si un vizionar.
De cind ii si vizionareala asta ocupatie, nu stiu, dar cita vreme prinde la plebe si iese cocarul, io m-as baga si de masturbator oficial al lotului olimpic, numa` sa-mi picure de niste beri, nu doar sa picure.
Atentie!!! Daca lectureaza careva, sa stie ca am batut palma cu Universu` si i-am zis de aia care ma voteaza cu – pe blogoree, sau nu ma voteaza deloc sa le creasca muci in nas, iar alora care apasa pe + pina ii doare mina, sa le fie Universu` socru mare la nunta. No, amu` sa vedem care-i cu batista la nas si care joaca mireasa!

2 comentarii:

  1. am vazut si eu, dar nu cred k e posibil gen, spune ca nu poti sa "atragi" decat pentru tine si bunastarea celor din jur, adica nu poti sa-ti doresti pace mondiala. dar probl e daca eu imi doresc ceva care contravine cu dorinta altcuiva? cine castiga? ala care inchide ochii si strange pumnii mai tare?

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, ala care se screme si face pe el. A cistigat o cicare gratuita. Si argumentul tau e de luat in seama. Nu m-am gindit la el, dar ai dreptate.

    RăspundețiȘtergere