vineri, 12 decembrie 2008

Blogging process starting at xx x


Eram tare linistit si tocmai ce-am apucat sa prind oleaca de radacina, cind o vinit sa ma goneasca din habitat. Nu tare am avut ce sa zic si dinaintea unor haitasi profesionisti e mai bine sa taci si sa cauti adapost altundeva decit sa te iei de grumaz pentru o chestiune de principii, cind unicul principiu al haitasului e autoritatea.
Parte din vina o duc in circa, nu de alta, da` gindind sa adun in batatura ceata aleasa, am slobozit fara grija pe poarta si mascarici in cirja, cu creasta gelata, care dupa ce s-o desfatat cu bucate alese pina s-o birnit, acuma trintesc blidul de masa si racnesc Mincare de porci! Si nu o fac ca sa isi bata joc de mine, ci pentru ca imi vor binele. Deoarece, unii cind iti vor binele, te patrund nefiresc pina iti produc hemoragie interna, stiindu-se ca a lua singe unui bolnav nu-i poate dauna, ci-l pune pe picioare cit ai zice sternocleidomastoidian.
Asa ca, de cumva nu v-iti rabda si iti ajunge si aci, va doresc, pe linia de gindire a menestreilor brazilieni autohtoni, nimic altceva decit sa ma vedeti impacat si tihnit, deoarece nu sinteti vrednici nici macar sa va vreu raul. Iar in alta ordine de idei, is recunoscator ca existati si ca va cunosc ca sa va am mereu pilda vie… asa nu se face!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu