sâmbătă, 20 decembrie 2008

XIII

Nu am de zis nimic despre nimic. Da` tin sa ajung la capat de an la a 13a postare. Avem darul, cita vreme nu ne tulbura nimic, sa ne facem griji din orice c…t, altfel prea ne invatam cu binele si ne tihneste. Asa ca am inventat pisica neagra, ceasul rau, nr. 13 si jackpotu` la nr. care e ziua de vineri. No, numa` bine ca desi astern in zi de simbata ce-am scris acum, macar is impacat ca am debitat vineri cea de-a 13a nabadaie virtuala.
Acuma nu ma mai scapa nici Mama Larva, nici mama Nimfa, nici Omida de soarta rea ce ma pindeste. Simt argintul viu cum ma patrunde si cununiile (oare de ce-or fi mai multe, cind io nu ma grabesc nici macar la cea care ma asteapta?)mi se leaga cu nod marinaresc. Mai am o singura scapare, sa trec in miez de noapte de Anul Nou pe sub visc sfintit cu aghiasma de la Ierusalim si afumat cu tamaie de la Viflaim, aprinzind o luminare descintata de zece tiganci in titele goale la rascruce de drumuri nationale neasfaltate. Apoi sa sug 7 beri din gama low, din care 3 la doza, 3 la sticla si 1 la halba, toate din Jermania, care sa-mi ingreuneze ratiunea, sa-mi usureze somnul si sa-mi imputa besinile.
La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu