luni, 4 mai 2009

Pizda care metamorfozeaza

Sa vina ala care zgirie discuri la picap(pick-up, pentru pretentiosi) ca am de zis: In gradina lui Ion/ toate pasari(cile) dorm(bis)/ lioncornu` n-are somn/cit fecioara-i linga pom(bis). Ioane, lioncoarne/toata lumea doarme/tu cu mine, n-avem somn.
La postarea de acum 2 saptamini despre pizda, am adus marturie culeasa din intelepciunea altora, ca io ma simteam marunt si nestiutor in acest domeniu cald si roz. Ma bucur ca nelinistea care m-a cuprins, a cercetat si cugetele altora si iata-ma pe potecile muntelui lui Venus cautind raspunsuri la intrebarea micului lioncorn. Pizda feciorelnica atrage numai lioncorni, sau si barbati? Textul vorbeste doar de lioncorni, apoi il pune pe Baudolino in postura celui care pingareste curatia lu` Nina a lu` Bergolio si implicit da dreptate micului lioncorn in presupunerea sa. Rabdatori, insa aflam peste citeva sire de lectura ca Baudolino nu era un simplu barbat, ci insusi lioncornus qui tollit peccata mundis. Pina aci am lamurit problema in raspunsul la comentariu, deci ma puteam lipsi sa repet, dar gindu` care m-o patruns azi si nu mi-o dat pace toata ziua ii daca cumva intre barbat si lioncorn exista o tainica legatura ceva de genul unei metamorfoze care se petrece in raza pizdei feciorelnice si cu conlucrarea ei?
Pe ce ma bazez afirmind asta? In primul rind stim despre Baudolino ca inainte de-a bobina la Nina in codru, era om si asta o pomeneste el insusi dind marutrie despre tat`su si locurile natale. Dupa consumarea faradelegii, Baudolino e iarasi om, intrucit il vedem in preajma lui Barbarossa, studiind la Paris etc. Cu toate acestea, in clipele de apocalypsin, vocea din Cer il numeste, cum spuneam mai sus, lioncornus qui tollit peccata mundis. De-aci reiese, dupa mintea mea, o singura concluzie vrednica sa stea in picoare si anume ca pizda ne-nceputa ii factorul, elementul si criteriul care face din om, lioncorn si din lioncorn, om, dupa ce-a fost pradata de izul ei fecioresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu