joi, 13 august 2009

Cu inima-n nisip

Stiam intr-o vreme pe unu` negru la piele si sugubat tare. Nu misca mai nimic in limba gliei noastre, da` i se roteau ochii in cap dupa tinere de parca era caleidoscop. Cred ca ar fi virit madularul si-ntr-un arici numai sa fie mai deschis la culoare decit el. Eventual un arici blond, poate chiar albinos. Si cum stateam io de povesti cu tinara speranta africana, numa` ce vad un munte de copila balaie la 150 de kile. De era Craciun, numa` buna sa faci cirnati din solduri si gratare din cefuca ei. Asta de linga mine era cu limba de-un cot la vedere. Zic, ma, nu-mi spune ca ti-ar sta gindul sa i-o viri si la asta! Ficiorul n-o zis nici da, nici ba. O zis numa` pina-n inima. De la episodul cu cardioginecologia, io am ramas cu amintirea si cind am cautat pe hi5 poze cu oligofreni exhibitionisti, am bagat de seama ca pozele cu inimioare, de diferite culori si dimensiuni, is la mare pret. De aci si gindul meu de-a scorni o categorie noua. Pina-n inima. Enjoy... sau nu.

4 comentarii:

  1. Ce ar trebui sa fac ca sa te scot la un suc? Pari o gagica pe cinste!
    Daca vrei sa facem schimb de linkuri lasa-mi un mesaj in orice post. Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu m-am gandit si eu sa ma inconjure o inima de balegar in vacanta asta....ca am vizitat multe crescatorii de vaci.ptiu...mi-a scapat

    RăspundețiȘtergere
  3. @PAVAL DENIS: nu am blogroll, deci nu e cazul sa facem linkexchange. Am madular extern si nu intern, asa ca nu e cazul nici sa ma scoti la suc. Oricum ne citim in continuare.
    @femeiadeservici:fa numai poza si io scormonesc pe net sa te pun in prim plan.

    RăspundețiȘtergere
  4. haha, asta`i fenomenala. toate astea de`au poze modificate, pitzy fitzy nu stiu ce inimi porcarii, alea alea, ar trebui sa fie invitate de Pavel asta de mai sus la un....umm, suc :D

    RăspundețiȘtergere