luni, 1 iunie 2009

BlogoDecalog in rate I

Am amintit io cindva ca-mi apasa pe scrot darul creativ al unora de-a scorni porunci blogoslovelnice pentru adolescentii 286 din wwwosfera. Nu stiu cum, da` gindu` nu-mi da pace si ma-ntorc precum infractorul la locul faptei sa dezvolt ideea asupra fobiei mele dinaintea acestor patriarhi cu cosuri pe buci. Pentru a urmari cu usurinta firul analizei mele, recomand lectura poruncilor aici.


NIHIL. Intrucit tin sa notez poruncile cu litere romane si intemeietorii Imperiului nu aveau cunostinta de cifra(numarul)0, cuvintul dinaintea acestei fraze ii tine locul. Nu am vrut sa spun nimic cu asta, ci doar sa par mai destept decit s-ar putea sa las impresia.


I. Din pataniile carpato-danubiano-pontice a ultimilor 15-20 de ani, rezulta fara urma de dubiu ca sintem un neam de fecale. Criminali, violatori, dar mai ales hoti. Asa ca a nu fura continut, mi se pare un fel de indemn la paralizie nationala. Dincolo de gluma, continutul il fura orice bloghist. Char daca nu direct, in relatarea lui intervin alte persoane, bagajul cultural adunat cu ajutorul altor persoane, experienta de viata la ajutorul careia au cladit si alte persoane etc. Ati prind firul rosu. Daca totusi amintesti sursa de inspiatie, totul pare sa fie OK? E ca si cum i-ai lua mielul din turma unuia si i-ai racni peste gard ba, ti-am furat un miel. Celalat ce raspunde oare? Bine ca mi-ai spus, sau futu-te-n jinjii, tilhar?


II. Oare de ce nu-i voie sa bagi in pizda mamii lor alti bloghisti? O fi beneficiind careva de imunitate blogamentara? Il injuram pe Jiji, pe Basescu, chiar daca nu i-am avut la indemina in veci. Faptul ca cineva-mi sta in git, nu-mi da dreptul sa-l tusesc?


III. Aci, ala care o scris porunca, o inteles gresit transmisia, care de fapt suna sa nu spankezi. To spank the monkey, in limba strainului insemna pe linga a plesni maimmuta si a face laba. Deci, ca sa fim precisi, porunca a IIIa se refera la onanie si nu la alte bazaconii.


IV. Porunca asta ii piatra de poticnire a oricarei fapturi. Cind vezi laolalta termeni precum onoare, demnitate, reputatie, pentru care BBC, Discovery si National Geographic ar turna zeci de ore de documentare sa le explice, te pierzi cu firea. Si dupa ce-ti revine suflarea te-ntrebi, la cita prostie misuna online, de ce sa nu iei la pula pe cei care-o izvorasc?


V. Stiu de ce ii asezata aci porunca nambar faiv. Aia care inca nu s-o dezmeticit dupa cea de-a IVa, o iau de buna si pe asta si dau clicku` pe reclama. Ca si idee generala, de ce l-as ajuta pe Xyz si pe pula mea stie care sa cistige de pe urma munci mele cu mouseu`? In primul rind nu stiu sa ma fi ajutat si el pe mine cu ceva, in al doilea, daca tot e bazat, nu cred ca are nevoie de ajutoul meu. Apreciez ceea ce debiteaza omul si aduce in discutie, dar cind linge rectul persoanelor si firmelor care-i pun painea pe masa, nu vad de ce as sta si eu gura casca la bucile altora pentru ca ei sa friga aripioare la iarba verde.


Restul il las pe data viitoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu