miercuri, 17 iunie 2009

Laba-n larg

Femeia unui prieten de-al meu vrea sa se imperecheze cu el la mare. In apa. Are ea fantezia asta si de cite ori ajung in preajma apei, ii sclipesc ochii-n cap si se cere la tilhar. Prietenul meu, nu ca nu-si doreste, da` nu stie sa inoate si asta ii un impediment major in realizarea actului. Daca incerci sa rupi cojocu` de pe femeie la mal, te vede lumea si te trezesti captiv cind ti-e lumea mai draga. Daca incerci in larg si nu dai cu indemina din membre, te-ai dus la fund si nicidecum la fundul femeii, ci la fundul marii.
Ca sa-i iau o piatra de pe inima i-am povestit la prietenu` meu ca la rindul lui sa-i povesteasca femeii care ii e draga cum mi-am facut io laba in mare acum citiva ani. Nu stiu ce m-o apucat, numa` m-am trezit cu mina in slip si am tras motanul de coada. Nu asta ii miezul, ci faptul ca am lasat saminta in brazda marii, care ii brazda mobila. No, daca cumva nimereste femeia lui, tocmai in ghemul meu de urmasi si ramine groasa, ce-i de facut, ca io pensie alimentara nu ii platesc. Bun, in cazul in care io am frecat menta prin Grecia si ei merg la mare in Croatia, Turcia sau in Caraibe, credeti ca femeia lui ii in siguranta? Nu ii, va spun io, ca slobozul nu doarme. Si nici apa marii. Si cu fiecare val se imprastie in largul Mediteranei, de ajunge sa iasa la ocean si de-acolo, mai prinde-l daca poti.
S-o zicem pe aia dreapta, dincolo de spaimele futaiului in mare, nici o femeie nu ii in siguranta pe fata pamintului, datorita circuitului apei in natura. Apele marii cu slobozul meu se evapora si devin vapori care calatoresc de ici colo. Nu trebe decit un front de aer rece sa puna de-o ploaie, nu acida, ci sloboznica, care daca ajunge in preajma pizdei, le baga darul in pintec.
De cind am facut onania respectiva in larg, nu ii data sa vad femeie gravida si sa nu-l intreb retoric pe pruncul din ea who`s your daddy? Traiesc un simtamint patern de proportii planetare. Nu era mai bine sa ma pis in mare, sa ma cac, orice? Nu, pe mine m-o scpat o laba si acum suport consecintele. Le suportam toti, de fapt. Iertati-ma!

13 comentarii:

  1. haha, ar trebui sa se`mparta anticonceptionale gratuite`n Grecia.
    good one!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu doar in Grecia, ci in fiecare tara cu iesire la mare. Asta ca si minimum de protectie. Daca luam in calcul si vaporii, de la vladica la opinca, ar trebui sa bagam pastila pe git...cel putin femeile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mă cheamă şi Maria, după ce că pot să mă pomenesc aşa, din senin, cu un urmaş fără concepţie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahahaha... Lol. Oare aşa se produce naşterea imaculată? Se duc fetele la mare şi vin cu burta la gură...şi când le întrabă mă-sa, "CE AI FĂCUT FATA MAMII?"... ele răspund. "Nimic mamă sunt virgină, dar iar s-a slobozit Buha în apă aiurea"

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu cred ca esti mai retard asa de felul tau..si pula ti-e mai lunga decat mintea. Ca de-aia te-ai pus sa tragi mata de coada in mare, sperii femeile, asa-i?

    Mi-e mila de tine.. haha! Cata frustrare poti sa emani!

    RăspundețiȘtergere
  6. buha neagra, spermatozoizii mor in apa sarata si in apa cu clor :P marea neagra e destul de sarata dupa parerea mea incat sa iti moara spermatozoizii cu varf si indesat

    RăspundețiȘtergere
  7. sa ai grija sa nu mai faci din astea....

    RăspundețiȘtergere
  8. Da' samanta nu traieste decat cateva zile, Buha!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Pufa: prin foc, prin spangi, prin glonti, prin fum, prin mii de baionete, slobozul meu alearga dirz, s-ajunga pin` la fete.
    @Anonim: pentru ca ma bate mamica?
    @IPond: saminta mea s-a nascut la sat la fel ca vesnicia, deci e oarecum inrudita cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  10. haha, iti dai seama ca nu esti singurul care face d-astea in mare. intrebarea ar fi "who EXACTLY is your daddy?

    RăspundețiȘtergere
  11. Jidovii au o vorba "cunoastem mama, insa tatal ramine in dubiu pentru totdeauna"(citat aproximativ). Desi neam de neamul meu nu este jidov, adevarul expresiei ramine in picioare. Si in cele din urma, are importanta?

    RăspundețiȘtergere