luni, 18 mai 2009

Geni(t)alitatea unei fapturi III

Celor care au inteles gresit vorbele lui si l-au judecat pripit, autorul le marturiseste cred ca dupa ce ati citit tot jurnalu asta banuiesc ca multi dintre voi si-au facut o imagine foarte najpa despre mine in sensu ca sunt prea rece, prea rau, injur f mult.....da asta este adevarat dar eu in general sunt bun[...] Eu sunt o persoana de milioane, o persoana care se naste odata la 10000 de ani lumina, si daca apuci sa ma cunosti, vei spune si tu acest lucru, sunt o persoana prea minunata.Eu sunt asa cum sunt ca n-am cum sa fiu altfel intr-o lume ca asta. Unii scirnavi ar putea clatina din cap zimbind ironic dar tinarul le raspunde acestora prompt asta e, cand cnv o sa-si dea seama ce este in interiorul meu atunci vor rezona cu mine si ma vor intelege.

E demn de retinut ca adolescentul de geniu este in primul rind un autodidact care a avut parte in viata de greutati inimaginabile. Eu cu parintii mei nu prea am avut o relatie foarte frumoasa, pe langa faptul ca eram batut mai mereu si dracuit in fiecare zi, nu aveam de loc momente frumoase.Si atunci cand eram batut, eram dat cu capul de pereti sau aruncat dintr-un loc in altul, tinut pe afara, ce poate suna mai urat decat ceea ce va spun eu.D'aia am si scalpul deformat, pentru ca atunci cand eram dat cu capul de perete, eram dat atat de tare ca vedeam verde in fata ochilor.Imi vine mie sa plang numai cand ma gandesc la mine… poate ca si voi ati fost batuti dar nu ca mine. Desi viitorul ii un nimfoman care curvasareste cu destinul si timpul, Alexutzu isi pune nadejdea intru el.

Daca termin cu bine si ajung unde mi-am dorit atunci am sa le am pe toate la mana :).Tot atunci am sa demonstrez si la multa lume de ce pot fi in stare, oricum pe voi am sa va tin la curent[…] E o vb "vine ea si vremea mea" ... si atunci nu o sa mai imi pese de nimeni si de nimic. In cazul in care totusi viitorul fute meciul, exista si un backup project. Nu stiu cat mai rezist asa sincer sa va spun, numai am chef de nimic. Din tot sufletul meu imi doresc sa treaca vara asta sa pot lua permisul, asa mult ce imi doresc sa plec[…] Pana atunci imi vine sa-mi iau gatu...chiar m-am saturat sa mor… in vacanta asta ma pis pe toti si stau numai in casa, o sa-mi invat pentru permis si in restul timpului o sa am grija si de corpul meu. M-am saturat si cand te gandesti ca imi vine sa-mi iau gatul de la varsta asta, cred ca la 30 de ani o sa ma sinucid. Ultima afirmatie este ingrijoratoare intrucit se bazeaza pe o zicala din popor care intareste faptul ca "daca esti prost cind esti mic, cind ajungi mare numa` te joci".

In cazul in care peripetia cuiva prin jurnalul personal al autorului isca nemultumiri si suparare, vizitatorul e tinut sa ia aminte la soiul de suparare afisat si sa se explice deoarece e o diferenta aici, cand esti suparat pe cineva esti obligat de tine insuti sa-i spui problema ta acelei persoane, dar cand esti suparat ca sa scumpit painea, nu esti obligat sa-i raspunzi persoanei respective dc esti tu suparat ok ? deci este o diferenta, asta am vrut eu sa remarc daca n-ati inteles de la inceput.

In cele din urma constient de riscul ca el sa nu fie tocmai buricul pamintului, Alexutzu concluzioneaza imi cer scuze ca v-am facut sa pierdeti timpu pe porcaria asta, o sa ma revansez eu cumva…ce plm :)) Hai paaaaaa si aveti grija de corpul vostru!

Pentru opera omnia aveti aici linku` lu' Alexutzu.

2 comentarii: