joi, 21 mai 2009

Vaffan COOL

Cind bloghistul de rind ajunge in pana de idei si inspiratia il inseala cu alt bloghist, se deda la leapsa. Din cite am priceput eu, leapsa asta ii un fel de na-ti-o tie, da-mi-o mie si poate acoperi orice tema de la 10 adevaruri despre cum obisnuiesc sa ma masturbez pe de-ascunsu` pina la hai sa orbim cu toii uitindu-ne la soare in amiaza mare.
Apucatura asta mi se pare sterila intrucit fiinta umana fara handicapuri mentale grave pricepe cam cum sta treaba dupa ce-i este expusa o idee, fara sa-i fie repetata de 10 ori sau si mai mult. Asa ca prin leapsa nu se cauta neaparat o educare a maselor sau o iluminare a plebei, ci un ghem de linkuri intre cei care scriu despre aceleasi lucruri, adica ceva de genul sa ne promovam unii pe altii in cercul nostru strimt, ca poate totusi careva strain nimereste si se minuneaza ce mare lucru am reusit sa facem. Aceleasi persoane baga apoi articolul pe blogoree, se voteaza intre ei si lumea devine, cit ai clipi, un moment Kodak.
De citeva saptamini, aproape nu-i zi sa nu vad pe careva publicind pe tema ca sa fii COOL, tre` sa fii viu. Is constient si eu ca drumurile is pline de iresponsabili si viata are prioritate, mai mult, pretuiesc viata si o consider un dar, dar faptul ca 10 oameni se repeta facindu-si trafic unii altora, nu vad cum elibereaza drumurile de pericol, sau scapa drogatii de dependenta. Ca sa nu mai zic ca printre povesti adevarate, se mai scapata si aberatii despre contacte cu mafia italiana in miez de noapte. Ce pula mea ii asta? Visul neimplinit al unei nopti de vara? Sa fim seriosi, ce gangster sta la povesti cu un pirlit de adolescent dintr-o tara straina si se mai si joaca de-a dealeru` in prezenta lui? Ioi, stati ca stiu, ala care are si el blog si vrea link ca sa cresca in zelist.
De pe net se pot descarca filme fara masura, dar, oameni buni, nu descarcati doar fantasy, mai priviti si la ceva cu iz de real. Intentia de-a face bine e laudabila si nu impotriva ei se-ndreapta critica mea, cum nu se indreapta nici impotriva persoanelor care s-au chinuit sa promoveze grija pentru viata, ci impotriva mijloacelor care se fac c-o realizeaza.
Ca versiuni extreme ale vietii in lupta cu moartea, pe linga accidente in trafic si exces de droguri, luati in considerare si urmatoarele scenarii: infestare involuntara cu HIV in spitale, avortul in cazul elevelor de liceu, catastrofe naturale, scandaluri prin discoteci si pe stadioane si ma opresc aci. Impotriva lor ce facem? Va spun eu. Nimic! Asteptam…nadajduind sa raminem in viata.

P.S. Leapsa nu am primit-o de la nimeni si n-o dau nimanui, pentru ca este leapsa mea de la Precista, este blogul meu de la Dumnezeu(da, e adaptare dupa Adrian Copilu` Minune).

4 comentarii:

  1. tuto posto, tuta trankilo... Ormai "alea iacta est"... nu vad ce legatura are, dar deh, suna bine, veri cul!

    RăspundețiȘtergere
  2. lo piccolo (prietenii stiu de ce)23 mai 2009 la 00:16

    Probabil ati auzit ca este o vorba: "Daca esti prost cand esti mic, cand esti mare numai te joci!"® (intrucat nu imi apartine geneza acestei binegraitoare expresii, am dat autorului ce e al autorului, si am folosit ®)
    O dovada (mai era nevoie?) este si parlitul navalit in tara gangsterilor, in frageda pruncie, care participa cot la cot cu ei "allo spaccio". pt el si toti cei ca el, nu ne ramane decat sa incheiem cu sugestivul titlu: vaffan...

    RăspundețiȘtergere
  3. stai nitel, da' oare exposure (mediatizare, sau cum vrei tu sa-i zici) a unei idei, cum ar fi traffic safety nu poate salva vieti?

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum sa nu? Dar publicitatea se face de obicei prin intermediul mai multor tipuri de mesaje, canale de difuzare, in zone diferite. A folosi acelasi mijloc(articol pe blog) in aceeasi zona(blogoree) pina la spasm, nu mi se pare campanie publicitara ci "batutul apei in piua". De aici si critica mea, care repet, nu se indreapta impotriva celor care promoveaza siguranta si viata, ci a modului in care o fac.

    RăspundețiȘtergere